torsdag den 27. oktober 2011

Min aller første blog...

Hej allesammen!

Ja, så fik jeg oprettet mig en blog...
Har tænkt på det mange gange, fordi jeg synes det er så spændende at læse andres...
Nu må vi se, hvad jeg får ud af det! :-)

Nu hvor det er mit aller første indlæg, kunne jeg vel starte med at fortælle lidt om mig selv.

Jeg hedder Signe, og jeg er 16 år gammel. Jeg kommer fra en lille by, tæt på Horsens.
Jeg går i 10. klasse, fordi jeg lige havde brug for et ekstra år til at falde til ro,
efter at jeg havde haft en psykisk hårdt år på efterskole. Efter 10. klasse regner
jeg med at tage på gymnasiet. Min drøm er at kunne hjælpe alle dem, som har det psykisk
svært. Især alle de unge mennesker, som kommer ud i en gråzone med stoffer, vold, kriminalitet
osv. (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar